fbpx

Doradztwo i analityka -
strategia reklamowa

Dobrze opracowana strategia marketingowa i konsekwentne postępowanie według jej założeń to klucz sukcesu Twojej firmy.

Wszelkie działania marketingowe, również te podejmowane w Internecie, powinny być dobrze przemyślane, skrupulatnie zaplanowane i konsekwentnie realizowane. Jeżeli chcesz, aby Twoja reklama przynosiła rezultaty – by sprzedaż rosła, a wizerunek marki stawał się coraz lepszy – zleć nam przygotowanie strategii marketingowej dla Twojej firmy.

Dlaczego możesz nam zaufać? Od lat specjalizujemy się w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych, dzięki którym nasi Klienci osiągają zamierzone cele.

Sprawdź, co robimy, że reklama w Internecie przekłada się na wzrost wskaźników marketingowych i realne korzyści.

Doradztwo i analityka

Jak będzie wyglądała nasza współpraca?

Strategia marketingowa, którą dla Ciebie opracujemy, pomoże Ci skutecznie zrealizować cele sprzedażowe lub wizerunkowe.

Zanim przejdziemy do działania, porozmawiamy o Twoim biznesie i Twoich planach:

  • Zbierzemy szczegółowe informacje na temat Twojej działalności, kluczowych produktów i usług.
  • Ustalimy, jakie są cele i plany na przyszłość Twojej marki.

Im więcej cennych informacji zbierzemy, tym lepszą strategię opracujemy.

Na podstawie rozmów, rzetelnych analiz i badań:

  • Określimy grupę docelową, w której znajdują się Twoi potencjalni klienci.
  • Dobierzemy odpowiednie kanały oraz formy promocji.
  • Wybierzemy miejsca emisji reklam w taki sposób, aby dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej firmy.

Działamy zawsze tam, gdzie pojawiają się osoby z grupy docelowej, w sposób, który pozwala nam zainteresować ich proponowaną ofertą np.: Google, YouTube, Facebook, Instagram, TikTok, fora internetowe, portale specjalistyczne, gazety, bilbordy…

Strategia to bardzo ważny element każdej kampanii reklamowej. Warto zainwestować w jej staranne przygotowanie z pomocą doświadczonych specjalistów. W Broker Media zawsze znajdziemy odpowiedni sposób na wprowadzenie na rynek nowego produktu, zwiększenie sprzedaży lub wzrost świadomości marki.

Porozmawiajmy o strategicznym budowaniu wizerunku
w sieci.

Analiza

Większość naszych działań marketingowych jak np. pozycjonowanie, a nawet budowa nowej strony internetowej, zaczyna się od sprawdzenia konkurencji oraz branży. Odpowiednia analiza poparta twardymi danymi dostarcza nam nie tylko ciekawe wnioski, ale daje pewien pogląd na branżę w jakiej się poruszamy.

Bardzo podobnie jest z usługą sprawdzenia działań reklamowych Państwa konkurencji w internecie. W tym przypadku Klient zlecający nam usługę może sprawdzić jakie działania wykonała i co robi w zakresie reklamy inna firma. Analiza konkurencji to jedno z podstawowych działań, które trzeba wykonać, aby dobrze zaplanować strategię reklamową lub zweryfikować skuteczność dotychczasowych działań. Z jednej strony istotne jest, aby spojrzeć na te obszary, w których działamy jednocześnie z konkurencją, z drugiej – aby znaleźć nowe możliwości rozwoju.

Audyty SEO, analiza stron www, sklepów

Linki przychodzące to jeden z czynników wpływający na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google, od tego jakiej jakości linki zewnętrzne prowadzą do strony oraz od ich ilości zależy pozycja naszej strony. Od 2014r Google oficjalnie zaczęło obniżać pozycje witryn za nienaturalne/niezgodne z regulaminem linki przychodzące. Kiedyś liczyła się liczba linków dziś ich jakość. Dlatego chcąc przywrócić stronę w TOP 10 (pierwsza strona wyników wyszukiwania Google) konieczny jest audyt linków, a następnie podjęcie działań mających na celu wypozycjonowanie ponowne strony.

Monitorowanie internetu

Czy wiesz, że 80% klientów sprawdza produkty i usługi w sieci przed podjęciem decyzji o ich zakupie. Łączymy monitoring internetu z marketingiem szeptanym – nasze działania są jeszcze bardziej skuteczne!

Google Analytics

Wdrożenie systemu statystycznego nie polega wyłącznie na wstawieniu kodu Google Analytics!! Wykonamy dogłębną analizę danych, której efektem będą wnioski mające natychmiastowe przełożenie na plan działań i dalsze decyzje dotyczące marketingu w Twojej firmie.