Doradztwo i strategia EN -
reklamowa

Projektowanie strategii marketingowej to zarówno praca kreatywna, jak i analityczna.

Wszelkie działania marketingowe, również te podejmowane w Internecie, powinny być dobrze przemyślane i skuteczne. Jeżeli chcesz, aby Twoja reklama przynosiła rezultaty w postaci wzrostu sprzedaży oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy, powinieneś zlecić przygotowanie strategii marketingowej i postępować według jej założeń.

Od lat specjalizujemy się w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych, dzięki którym nasi klienci osiągają zamierzone cele. W jaki sposób sprawiamy, że reklama w Internecie przekłada się na wzrost wskaźników marketingowych i realne korzyści?

Doradztwo i strategia EN

Pierwszy etap przygotowania spójnej strategii to zawsze rozmowy z klientem, w trakcie których zbieramy szczegółowe informacje na temat jego działalności, kluczowych produktów i usług, a także na jego celów i planów na przyszłość. Im więcej cennych informacji zbierzemy na tym etapie, tym lepszą strategię będziemy w stanie opracować. Na podstawie rozmów i badań określamy, jaka jest grupa docelowa, w której znajdują się potencjalni klienci, a następnie na podstawie naszego doświadczenia dobieramy odpowiednie kanały oraz formy promocji.

Strategia marketingowa, którą opracowujemy, zawsze ma na celu realizowanie Twoich celów sprzedażowych lub wizerunkowych. Miejsca emisji reklam dobieramy tak, aby dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą promowanej firmy. Działamy zawsze tam, gdzie pojawiają się osoby z grupy docelowej, w sposób, który pozwala nam zainteresować ich proponowaną ofertą. Zależnie od tego, jaki rodzaj usług promujemy i kto jest ich najczęstszym odbiorcą, proponujemy naszym klientom reklamę w wyszukiwarce Google, na forach internetowych oraz na Facebooku lub na portalach tematycznych, z których korzystają osoby o konkretnych, specjalistycznych zainteresowaniach.

Strategia to bardzo ważny element każdej kampanii reklamowej. Warto zainwestować w jej staranne przygotowanie z pomocą doświadczonych specjalistów, którzy zawsze znajdą odpowiedni sposób na wprowadzenie na rynek nowego produktu, zwiększenie sprzedaży lub wzrost świadomości marki.

Porozmawiajmy o strategicznym budowaniu wizerunku
w sieci.

Analiza

Większość naszych działań marketingowych jak np. pozycjonowanie, a nawet budowa nowej strony internetowej, zaczyna się od sprawdzenia konkurencji oraz branży. Odpowiednia analiza poparta twardymi danymi dostarcza nam nie tylko ciekawe wnioski, ale daje pewien pogląd na branżę w jakiej się poruszamy.

Bardzo podobnie jest z usługą sprawdzenia działań reklamowych Państwa konkurencji w internecie. W tym przypadku Klient zlecający nam usługę może sprawdzić jakie działania wykonała i co robi w zakresie reklamy inna firma. Analiza konkurencji to jedno z podstawowych działań, które trzeba wykonać, aby dobrze zaplanować strategię reklamową lub zweryfikować skuteczność dotychczasowych działań. Z jednej strony istotne jest, aby spojrzeć na te obszary, w których działamy jednocześnie z konkurencją, z drugiej – aby znaleźć nowe możliwości rozwoju.

Audyty stron www, sklepów oraz linków

Linki przychodzące to jeden z czynników wpływający na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google, od tego jakiej jakości linki zewnętrzne prowadzą do strony oraz od ich ilości zależy pozycja naszej strony. Od 2014r Google oficjalnie zaczęło obniżać pozycje witryn za nienaturalne/niezgodne z regulaminem linki przychodzące. Kiedyś liczyła się liczba linków dziś ich jakość. Dlatego chcąc przywrócić stronę w TOP 10 (pierwsza strona wyników wyszukiwania Google) konieczny jest audyt linków, a następnie podjęcie działań mających na celu wypozycjonowanie ponowne strony.

Monitorowanie internetu

Czy wiesz, że 80% klientów sprawdza produkty i usługi w sieci przed podjęciem decyzji o ich zakupie. Łączymy monitoring internetu z marketingiem szeptanym – nasze działania są jeszcze bardziej skuteczne!

Google Analytics

Wdrożenie systemu statystycznego nie polega wyłącznie na wstawieniu kodu Google Analytics!! Wykonamy dogłębną analizę danych, której efektem będą wnioski mające natychmiastowe przełożenie na plan działań i dalsze decyzje dotyczące marketingu w Twojej firmie.