
PR internetowy – jak zarządzać marką w sieci
Internet Public Relations (Internet PR)
Projektowanie strategii marketingowej to zarówno praca kreatywna, jak i analityczna. Pomożemy Ci stworzyć stabilny oraz spójny wizerunek, który zapewni sukces Twojej firmie!
Jak świadomie kreować wizerunek firmy w sieci? Jakich narzędzi używać, by skutecznie komunikować się z docelową grupą odbiorców? Jak zrobić to szybko i efektywnie? e-PR stwarza ogromne możliwości kreowania formy, zakresu i sposobu komunikowania się z kontrahentami. Znamy sposób na to, byś zyskał większą liczbę klientów, poprawił wizerunek i zaczął zarabiać. Chcesz zaistnieć w sieci? Przeczytaj artykuł i skontaktuj się z nami.
E-PR co to jest?
Tradycyjne działania PR w komunikacji marketingowej już nie wystarczą. Dziś Internet jest głównym kanałem poszukiwania partnerów biznesowych, wyszukiwania usług czy towarów. Internet stworzył niesamowitą szansę – możliwość szybkiego, bezpośredniego kontaktu firm z potencjalnymi klientami. Korzystając z narzędzi PR internetowego docierasz do precyzyjnie określonej grupy odbiorców, z wybranym komunikatem – ekspresowo i efektywnie!
Głównym celem PR internetowego jest zarządzanie wizerunkiem firmy w sieci. E-PR pozwala budować długotrwałe relacje z klientami, skupiać społeczności internetowe wokół określonego tematu oraz zwiększać rozpoznawalność marki wśród internautów.
Co mogę zyskać?
E-PR pozwala na realizację wielu złożonych, strategicznych dla firmy celów biznesowych. Nim podejmiesz konkretne działania, warto określić priorytety – tak, by efekty kampanii e-PR`owej można było łatwo zweryfikować.
Do najczęstszych zadań kampanii E-PR zaliczyć można:
- kształtowanie wizerunku marki,
- poprawa negatywnej opinii o marce/produkcie/firmie,
- zwiększenie rozpoznawalności marki,
- budowa dynamicznego dialogu z klientami,
- angażowanie i koncentrowanie społeczności internetowej,
- dotarcie z komunikatem do określonej grupy odbiorców,
- precyzyjna i efektywna komunikacja kryzysowa.
PR internetowy wspomaga także inne działania firmy w sieci, takie jak pozycjonowanie, zwiększenie ruchu na stronie internetowej, a także obecność marki w serwisach informacyjnych, branżowych czy społecznościowych.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
To nie prawda, że działania z zakresu E-PR zarezerwowane są wyłącznie dla dużych firm z potężnymi budżetami. PR internetowy korzysta z wielu narzędzi i form komunikacji, co pozwala optymalnie dopasować strategię działań do założonych celów i budżetu firmy.
Planując i wdrażając kampanię e-pr`ową korzystamy z następujących narzędzi:
- artykuły tematyczne,
- artykuły branżowe/specjalistyczne,
- poradniki,
- e-booki,
- fora internetowe (marketing szeptany)
- newsletter,
- e-mail marketing,
- redakcja i prowadzenie bloga firmowego,
- infografiki,
- social media,
- video.
Wdrażamy również innowacyjne strategie oparte o kreatywne metody dotarcia do grupy docelowej. Dbamy o to, by komunikacja była spójna pod względem wydźwięku, stylu, a także graficznie, jednocześnie odpowiadała na potrzeby adresatów komunikatu i realizowała strategiczne cele naszego klienta.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach E-PR, jesteś ciekaw co możemy zaproponować Twojej firmie, zapraszamy do kontaktu z nami. Sprawimy, że zaczniesz zarabiać więcej! Zobacz naszą ofertę Marketing internetowy i PR