PR internetowy – jak zarządzać marką w sieci

PR internetowy – jak zarządzać marką w sieci

Internet Public Relations (Internet PR)

Projektowanie strategii marketingowej to zarówno praca kreatywna, jak i analityczna. Pomożemy Ci stworzyć stabilny oraz spójny wizerunek, który zapewni sukces Twojej firmie!

Jak świadomie kreować wizerunek firmy w sieci? Jakich narzędzi używać, by skutecznie komunikować się z docelową grupą odbiorców? Jak zrobić to szybko i efektywnie? e-PR stwarza ogromne możliwości kreowania formy, zakresu i sposobu komunikowania się z kontrahentami. Znamy sposób na to, byś zyskał większą liczbę klientów, poprawił wizerunek i zaczął zarabiać. Chcesz zaistnieć w sieci? Przeczytaj artykuł i skontaktuj się z nami.

E-PR co to jest?

Tradycyjne działania PR w komunikacji marketingowej już nie wystarczą. Dziś Internet jest głównym kanałem poszukiwania partnerów biznesowych, wyszukiwania usług czy towarów. Internet stworzył niesamowitą szansę – możliwość szybkiego, bezpośredniego kontaktu firm z potencjalnymi klientami. Korzystając z narzędzi PR internetowego docierasz do precyzyjnie określonej grupy odbiorców, z wybranym komunikatem – ekspresowo i efektywnie!

Głównym celem PR internetowego jest zarządzanie wizerunkiem firmy w sieci. E-PR pozwala budować długotrwałe relacje z klientami, skupiać społeczności internetowe wokół określonego tematu oraz zwiększać rozpoznawalność marki wśród internautów.

Co mogę zyskać?

E-PR pozwala na realizację wielu złożonych, strategicznych dla firmy celów biznesowych. Nim podejmiesz konkretne działania, warto określić priorytety – tak, by efekty kampanii e-PR`owej można było łatwo zweryfikować.

Do najczęstszych zadań kampanii E-PR zaliczyć można:

  • kształtowanie wizerunku marki,
  • poprawa negatywnej opinii o marce/produkcie/firmie,
  • zwiększenie rozpoznawalności marki,
  • budowa dynamicznego dialogu z klientami,
  • angażowanie i koncentrowanie społeczności internetowej,
  • dotarcie z komunikatem do określonej grupy odbiorców,
  • precyzyjna i efektywna komunikacja kryzysowa.

PR internetowy wspomaga także inne działania firmy w sieci, takie jak pozycjonowanie, zwiększenie ruchu na stronie internetowej, a także obecność marki w serwisach informacyjnych, branżowych czy społecznościowych.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

To nie prawda, że działania z zakresu E-PR zarezerwowane są wyłącznie dla dużych firm z potężnymi budżetami. PR internetowy korzysta z wielu narzędzi i form komunikacji, co pozwala optymalnie dopasować strategię działań do założonych celów i budżetu firmy.

Planując i wdrażając kampanię e-pr`ową korzystamy z następujących narzędzi:

  • artykuły tematyczne,
  • artykuły branżowe/specjalistyczne,
  • poradniki,
  • e-booki,
  • fora internetowe (marketing szeptany)
  • newsletter,
  • e-mail marketing,
  • redakcja i prowadzenie bloga firmowego,
  • infografiki,
  • social media,
  • video.

Wdrażamy również innowacyjne strategie oparte o kreatywne metody dotarcia do grupy docelowej. Dbamy o to, by komunikacja była spójna pod względem wydźwięku, stylu, a także graficznie, jednocześnie odpowiadała na potrzeby adresatów komunikatu i realizowała strategiczne cele naszego klienta.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach E-PR, jesteś ciekaw co możemy zaproponować Twojej firmie, zapraszamy do kontaktu z nami. Sprawimy, że zaczniesz zarabiać więcej! Zobacz naszą ofertę Marketing internetowy i PR