Marketing internetowy

Marketing internetowy

Tworzymy strategie marketingowe, które realizują cele sprzedażowe naszych klientów.

W czasach, kiedy około 80 % Polaków korzysta z dostępu do Internetu, trudno wyobrazić sobie skuteczną promocję firmy z pominięciem reklamy on-line. Jeżeli chcesz skutecznie docierać do swoich potencjalnych klientów, inwestycja w marketing internetowy to najlepsza decyzja, jaką możesz podjąć.

Dlaczego reklama w internecie

Każdego dnia tysiące, a nawet miliony osób, które mogą stać się klientami Twojej firmy, spędza swój czas w Internecie. Portale informacyjne, media społecznościowe, wyszukiwarki oraz specjalistyczne serwisy tematyczne: to wszystko miejsca w sieci, w których możesz dotrzeć do osób ze swojej grupy docelowej. Jeżeli nie wiesz, a jaki sposób skutecznie wypromować swoją firmę w Internecie, zaufaj naszemu wieloletniemu doświadczeniu w tworzeniu strategii marketingowych i wdrażaniu działań reklamowych w różnych kanałach on-line.

Jednym z najważniejszych miejsc, w których internauci szukają informacji o produktach i usługach, jest wyszukiwarka Google. Jeżeli chcesz, aby klienci łatwo znaleźli stronę Twojej firmy, zainwestuj w pozycjonowanie oraz linki sponsorowane Google ADS. Dzięki tym usługom firmowa strona www wyświetli się wysoko w wynikach wyszukiwania tym osobom, które są zainteresowane konkretnymi produktami lub usługami.

Kolejnym ważnym miejscem, w którym warto szukać potencjalnych klientów, są fora internetowe. Jeżeli zdecydujesz się na marketing szeptany, nasi specjaliści codziennie będą przeglądać fora i serwisy tematyczne w poszukiwaniu ciekawych wątków i dyskusji, w których będą mogli skutecznie zareklamować Twoją firmę. Jeżeli chcesz wiedzieć, co Internauci mają do powiedzenia na temat Twojej firmy, jakich produktów najczęściej szukają oraz jakie usługi ich interesują, aby następnie wykorzystać tą wiedzę do nawiązania z nimi dialogu i przekonania ich do dołączenia do grona klientów, skorzystaj z monitoringu Internetu. Specjalnie dla Ciebie będziemy na bieżąco sprawdzać, w jakim kontekście nazwa firmy pojawia się w dyskusjach na forach, doradzając jednocześnie co zrobić, aby poprawić jej wizerunek.

Tworząc działania reklamowe dla naszych klientów zawsze pamiętamy, że użytkownicy Internetu są zainteresowani przede wszystkim wartościowymi treściami i informacjami. Aby przybliżyć działalność Twojej firmy potencjalnym klientom, a także wykreować jej wizerunek jako eksperta i lidera branży, pomożemy zaplanować działania content marketingowe, takie jak prowadzenie bloga tematycznego, przygotowanie wartościowych merytorycznie artykułów sponsorowanych oraz ich promocję na portalach branżowych. Dzięki naszym działaniom z zakresu e-PR oraz social mediów sprawimy, że Twoja firma będzie postrzegana jako rzetelny partner, a jej produkty i usługi znacznie chętniej wybierane przez klientów.