fbpx
Marketing dla branży medycznej

Marketing dla branży medycznej

Marketing i reklama usług medycznych

Prowadzimy kompleksowe działania marketingowe dla branży medycznej – od pozycjonowania i obsługi social mediów, po video marketing i… znacznie więcej.

#projektujemyzdrowie: marketing medyczny

Nawet najlepsza, najbardziej konkurencyjna oferta nie obroni się sama. Aby dotrzeć do szerokiego grona pacjentów, potrzebuje skutecznej promocji. To właśnie z tego powodu marketing jest absolutną koniecznością w branży medycznej. Sprawdź, jak go realizujemy i jak #projektujemyzdrowie

Marketing medyczny – strategia zaufania

Marketing medyczny to szczególny rodzaj działalności. Często porównujemy go do operacji na otwartym sercu – jego prowadzenie wymaga dużej wiedzy, doświadczenia, precyzji i dbałości o wszystkie detale. Nie ma w nim miejsca na błędy, a nawet najmniejsze potknięcie może okazać się tragiczne w skutkach. Dlaczego? Ponieważ sukces marketingu medycznego w dużej mierze zależny jest od zaufania, które… łatwo jest utracić. Zwłaszcza w dobie internetu.

Klienci, którzy powierzają nam działania w zakresie marketingu medycznego, są w dobrych rękach. Posiadamy wiedzę, umiejętności i, co najważniejsze, wieloletnie doświadczenie. Dziesiątki skutecznie przeprowadzonych kampanii pozwalają nam cieszyć się mianem eksperta w dziedzinie marketingu medycznego.

Jak realizujemy marketing medyczny?

Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę – na wszystkich etapach i we wszystkich dostępnych kanałach promocji.

Pierwszym krokiem, który podejmujemy w ramach współpracy, jest analiza bieżącej sytuacji gabinetu lekarskiego oraz poznanie potrzeb i oczekiwań klienta. Wspólnie omawiamy oferowane usługi oraz profil pacjentów, którzy z nich korzystają. Kolejnym etapem naszej pracy jest przeprowadzenie niezbędnych analiz (np. segmentacja psychograficzna).

Po zebraniu wszystkich informacji – zarówno tych pochodzących od klienta, jak i tych, które uzyskaliśmy dzięki specjalistycznym narzędziom – przechodzimy do opracowania unikalnej strategii marketingowej.

Nasz plan zawsze jest ściśle dostosowany do specyfiki prowadzonej praktyki, możliwości oraz oczekiwań lekarza czy kliniki. Nie powielamy utartych schematów i każdego klienta traktujemy indywidualnie.

Przykładowe narzędzia, które wykorzystujemy w marketingu medycznym

W zależności od przyjętej strategii marketingowej, dla naszych klientów realizujemy różnorodne działania i sięgamy po wiele narzędzi. Na czym skupiamy się najczęściej? Oto przykłady:

  • Strona internetowa – projektujemy strony i sklepy internetowe dla branży medycznej (więcej na ten temat przeczytasz we wpisie: Strony internetowe dla branży medycznej). Prowadzimy audyty istniejących witryn i wdrażamy ich ulepszenia – poprawiamy szybkość ładowania, architekturę, wydajność serwera. Dbamy o to, by strona www gabinetu czy kliniki była w pełni gotowa na zwiększony ruch i zatrzymywała uwagę potencjalnych pacjentów.
  • Content marketing – planujemy i tworzymy treści na strony, blogi i portale internetowe. Współpracujemy z wieloma wydawcami, a także mamy dostęp do setek portali o tematyce medycznej w Polsce – największy nacisk kładziemy na: wybór miejsc, w których będziemy dystrybuować przygotowane materiały oraz na formę i wydźwięk publikacji.
  • Wideo marketing – realizujemy materiały wideo na potrzeby lekarzy i klinik medycznych. Tworzymy spoty reklamowe, filmy na YouTube oraz inne materiały wideo.
  • Social media – kompleksowo prowadzimy komunikację na wszystkich najważniejszych platformach społecznościowych. Prowadzimy kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i innych kanałach social media.
  • SEO – pozycjonujemy strony gabinetów oraz klinik w wyszukiwarce Google – nawet na najtrudniejsze, najbardziej specjalistyczne frazy kluczowe. Nasze sukcesy w tej dziedzinie poparte są statystykami z wielu lat i co ważne jako jedna z niewielu agencji SEO w Polsce możemy zagwarantować efekty w umowie!
  • SEM – projektujemy i prowadzimy skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads (w tym remarketing Google).

Każdemu z naszych klientów – niezależnie od rozmiaru oraz typu działań marketingowych – oferujemy pełne wsparcie, na każdym etapie współpracy. Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu i nieustannie trzymamy rękę na pulsie.

 

Napisz na biuro@brokermedia.pl aby otrzymać szybki, bezpłatny audyt strony internetowej!

 

Kto korzysta z marketingu medycznego?

Marketing medyczny przeznaczony jest dla każdego, kto chce dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiego grona odbiorców i tym samym: pozyskać nowych pacjentów, zwiększyć liczbę przeprowadzanych zabiegów, rozwijać klinikę i zwiększać jej przychody.

W naszej ofercie znajduje się m.in.:

  • marketing dla klinik medycznych;
  • marketing dla klinik oferujących usługi premium, np. kliniki medycyny plastycznej lub medycyny estetycznej;
  • marketing dla gabinetów stomatologicznych;
  • marketing dla lekarzy specjalistów – ginekologów, kardiologów, endokrynologów, ortopedów, dermatologów, neurologów, chirurgów, flebologów, okulistów, psychiatrów;
  • marketing dla innych usług medycznych – fizjoterapeutów, dietetyków, logopedii;
  • marketing dla gabinetów psychologicznych i psychoterapeutycznych;
  • marketing dla laboratoriów medycznych;
  • marketing dla aptek;
  • marketing dla producentów sprzętu medycznego.

Zaprezentowane przykłady narzędzi oraz klientów to tylko niewielki wycinek naszej oferty marketingu medycznego. Chciałbyś wiedzieć więcej? Jesteś ciekawy, co możemy zaproponować Twojemu gabinetowi lub klinice?

 

Zapraszamy do kontaktu z nami, a my wycenimy i przedstawimy możliwości bezpłatnie