PR internetowy – jak zarządzać marką w sieci

pr internetowyJak świadomie kreować wizerunek firmy w sieci? Jakich narzędzi używać, by skutecznie komunikować się z docelową grupą odbiorców? Jak zrobić to szybko i efektywnie? E-pr stwarza ogromne możliwości kreowania formy, zakresu i sposobu komunikowania się z kontrahentami. Znamy sposób na to, byś zyskał większą liczbę klientów, poprawił wizerunek i zaczął zarabiać. Chcesz zaistnieć w sieci? Przeczytaj artykuł i skontaktuj się z nami.

E-PR co to jest?

Tradycyjne działania PR w komunikacji marketingowej już nie wystarczą. Dziś Internet jest głównym kanałem poszukiwania partnerów biznesowych, wyszukiwania usług czy towarów. Internet stworzył niesamowitą szansę – możliwość szybkiego, bezpośredniego kontaktu firm z potencjalnymi klientami. Korzystając z narzędzi PR internetowego docierasz do precyzyjnie określonej grupy odbiorców, z wybranym komunikatem – ekspresowo i efektywnie!

Głównym celem PR internetowego jest zarządzanie wizerunkiem firmy w sieci. E-PR pozwala budować długotrwałe relacje z klientami, skupiać społeczności internetowe wokół określonego tematu oraz zwiększać rozpoznawalność marki wśród internautów.

Co mogę zyskać?

E-PR pozwala na realizację wielu złożonych, strategicznych dla firmy celów biznesowych. Nim podejmiesz konkretne działania, warto określić priorytety – tak, by efekty kampanii e-pr`owej można było łatwo zweryfikować.

Do najczęstszych zadań kampanii E-PR zaliczyć można:

  • kształtowanie wizerunku marki,
  • poprawa negatywnej opinii o marce/produkcie/firmie,
  • zwiększenie rozpoznawalności marki,
  • budowa dynamicznego dialogu z klientami,
  • angażowanie i koncentrowanie społeczności internetowej,
  • dotarcie z komunikatem do określonej grupy odbiorców,
  • precyzyjna i efektywna komunikacja kryzysowa.

PR internetowy wspomaga także inne działania firmy w sieci, takie jak pozycjonowanie, zwiększenie ruchu na stronie internetowej, a także obecność marki w serwisach informacyjnych, branżowych czy społecznościowych.

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

 

To nie prawda, że działania z zakresu E-PR zarezerwowane są wyłącznie dla dużych firm z potężnymi budżetami. PR internetowy korzysta z wielu narzędzi i form komunikacji, co pozwala optymalnie dopasować strategię działań do założonych celów i budżetu firmy.

Planując i wdrażając kampanię e-pr`ową korzystamy z następujących narzędzi:

  • artykuły tematyczne,
  • artykuły branżowe/specjalistyczne,
  • poradniki,
  • e-booki,
  • fora internetowe (marketing szeptany)
  • newsletter,
  • e-mail marketing,
  • redakcja i prowadzenie bloga firmowego,
  • infografiki,
  • social media,
  • video.

Wdrażamy również innowacyjne strategie oparte o kreatywne metody dotarcia do grupy docelowej. Dbamy o to, by komunikacja była spójna pod względem wydźwięku, stylu, a także graficznie, jednocześnie odpowiadała na potrzeby adresatów komunikatu i realizowała strategiczne cele naszego klienta.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach E-PR, jesteś ciekaw co możemy zaproponować Twojej firmie, zapraszamy do kontaktu z nami. Sprawimy, że zaczniesz zarabiać więcej!

 

WDROŻENIE I REALIZACJA

Wprowadzamy firmy i produkty do internetu. Realizujemy cele naszych klientów od strategii przez kreację, po wdrożenie. Zapewniamy stałą i kompleksową obsługę!

dowiedz się więcej

SKUTECZNE STRATEGIE

Projektowanie strategii marketingowej to zarówno praca kreatywna, jak i analityczna. Pomożemy Ci stworzyć stabilny oraz spójny wizerunek, który zapewni sukces Twojej firmie!

dowiedz się więcej

KOMPLEKSOWE ANALIZY

Wdrożenie systemu statystycznego nie polega wyłącznie na wstawieniu kodu Google Analytics! Aby skutecznie pozyskiwać Klientów, czasem trzeba ich lepiej poznać.

dowiedz się więcej

WYJĄTKOWE KREACJE

Nasza oferta to kompletny zestaw usług graficznych, które są maksymalnie spójne w różnych aspektach ich stosowania oraz stanowią skuteczne narzędzie budowania silnych marek.

dowiedz się więcej

Krótki opis:

Zakres prac:
Zobacz stronę online