fbpx
POZYCJONOWANIE / SEO

POZYCJONOWANIE / SEO

SEO (SEARCH ENGINE OPTYMALIZATION)

Badania Internetu pokazują, że aż 98% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarek internetowych, przede wszystkim z Google,

SEO (search engine optymalization) czyli działania mające na celu optymalizację strony internetowej pod wyszukiwarkę Google. SEO to ta część działań, która jest bezpośrednio związana ze stroną – to tzw. działania (On-site). Działania te w połączeniu z pozycjonowaniem mają na celu osiągnięcie przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Do najważniejszych czynników optymalizacyjnych możemy zaliczyć:

  • optymalizacja tytułu strony i podstron,
  • umieszczenie słów kluczowych w tekstach na stronie,
  • dobór odpowiednich nagłówków (h1, h2, h3),
  • odpowiednie linkowanie wewnętrzne na stronie,
  • optymalizacja meta tagów, description oraz altów,
  • optymalizacja szybkości ładowania strony.

Pozycjonowanie (link building) stron internetowych w wyszukiwarce Google jest to pozyskiwanie odnośników z serwisów zewnętrznych. Jakość oraz ilość tych linków ma bezpośredni wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania i jest to jeden z najważniejszy z czynników rankingowych algorytmu Google. Działania te powinny być prowadzone równocześnie z optymalizacją strony.

 

Co robimy?

Oferujemy skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron internetowych dla Klientów z Warszawy oraz całej Polski. Profesjonalne pozycjonowanie i optymalizacja strony www jest kluczem do sukcesu firmy w internecie. 

Badania Internetu pokazują, że aż 98% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarek internetowych, przede wszystkim z Google, szukając interesujących ich usług i produktów. Jeżeli chcesz, aby Twoja firma była często odnajdywana przez potencjalnych klientów on-line, usługa pozycjonowania jest właśnie dla Ciebie.

Pozycjonowanie to działanie, którego celem jest umieszczenie strony www jak najwyżej w wynikach wyszukiwania w Google, przede wszystkim w odpowiedzi na najważniejsze słowa kluczowe. Przykładowo: jeżeli prowadzisz sklep internetowy z obuwiem, dzięki pozycjonowaniu Twoja strona będzie wyświetlała się użytkownikom, którzy wpiszą w wyszukiwarce hasła takie jak: sandały damskie, modne klapki, obuwie dla dzieci itd. Dzięki tej usłudze łatwiej dotrzesz do osób, które są zainteresowane właśnie takimi towarami lub usługami, które posiadasz w swojej ofercie. Warto zainwestować w tą formę reklamy internetowej, ponieważ pozwala ona dotrzeć bezpośrednio do osób, które samodzielnie szukają określonych produktów w sieci, bez ponoszenia kosztów promowania w gronie osób, które nie należą do grona potencjalnych klientów.

 

W czasach, kiedy większość konsumentów posiada komputer, laptop lub telefon z dostępem do Internetu, trudno przecenić wartość pozycjonowania w wyszukiwarkach zarówno dla sklepów on-line jak i dla firm usługowych działających lokalnie. Decydując się na ten rodzaj promocji warto pamiętać, że uzyskanie trwałych i satysfakcjonujących efektów w postaci wysokich pozycji na najważniejsze frazy kluczowe to proces, który wymaga pewnego nakładu czasu oraz kosztów. Skuteczne pozycjonowanie to takie, dzięki któremu strona uzyska wysokie pozycje w sposób bezpieczny i trwały, bez ryzyka nałożenia filtru przez wyszukiwarkę Google. W tym wypadku pośpiech oraz przesadna oszczędność nie są dobrymi doradcami, a firmy oferujące bardzo tanie usługi i niemal natychmiastowe efekty często bardziej szkodzą wizerunkowi firmy niż pomagają w jej promocji.

 

Jak działa wyszukiwarka Google

 

Wyszukiwarki stosują różne metody oceny stron internetowych i własne algorytmy oceniające.
Ale można jednak wyróżnić kilka głównych elementów, które brane są pod uwagę:

✔ popularność strony (ważne są różne czynniki)

✔ link popularity – ilość oraz ich jakość!

✔ budowa i jakość strony (kod i grafika)

✔ dostosowanie strony do urządzeń mobilnych

✔ Domena oraz ilość i jakość treści

✔ szybkość działania strony

✔ Opis oceny stron według wyszukiwarki Google

 

Dlaczego nam warto zlecić pozycjonowanie serwisu www:
Ponieważ mamy wieloletnie doświadczenie (ponad 10 lat w branży), niezbędną wiedzę oraz ludzi dla których Internet jest pasją.

 

Trochę faktów i informacji na temat, jak pracujemy:

Profesjonalne pozycjonowanie to szereg systematycznie wykonywanych działań związanych z promocją strony internetowej. W ramach tych działań nasza agencja wykona dla Państwa usługi takie jak:

✔ Audyt strony www lub sklepu internetowego.

✔ optymalizacja kodu strony internetowej pod kątem tzw. robotów sieciowych wyszukiwarek;

✔ Analiza i audyt słów kluczowych

✔ systematyczne promowanie w sieci przy pomocy linków ze stron partnerskich (sprawdzona i wysoka jakość)

✔  tworzenie artykułów o usługach firmy i umieszczanie ich w Internecie (blogi, portale, własne zaplecza)

✔ optymalizacja treści witryny pod kątem promowanych wyrażeń kluczowych (tzw. SEO copywriting)

✔ zapewniamy stały monitoring pozycji (raport za każdy dzień)

✔ dostarczamy raport ruchu na stronie (Google Analytics)

✔ oraz wiele innych działań mających na celu skuteczne promowanie strony.

 

Jaka jest cena pozycjonowania?
Nasi Klienci mają do wyboru 3 różne modele rozliczeń:

 

✔ Pierwszy – płatność za osiągnięty efekt (pierwsza strona Google) dostępne w przypadku firm i słów lokalnych. Umowa na 12 miesięcy, a po tym czasie przechodzi na czas nieokreślony z 1 miesięcznym wypowiedzeniem. Płatna z góry jest wtedy optymalizacja – cenę ustalamy indywidualnie (decyduje jakość strony)

 

✔ Drugi – stały abonament (ryczałt) + rozliczenie za efekt (pierwsza strona wyników wyszukiwania Google) umowa minimum na 6 miesięcy. Możliwość promowania dużej ilości słów, a także trudnych fraz.

 

✔ Trzeci – stały abonament miesięczny (ryczałt). Możliwość pozycjonowania najtrudniejszych fraz oraz dowolnej ich ilości . Klient w 3 modelu otrzymuje wiele dodatkowych usług, które generują od razu wysokiej jakości ruch na stronie, czyli potencjalnych klientów. Ten model daje możliwość dokładnego rozplanowania działań, a Klient otrzymuje raporty z wykonanych prac (w każdym miesiącu). Choć te rozliczenie wydaję się być najmniej pewne dla zlecającego, to często jest najbardziej opłacalne, ponieważ w ramach jednej ceny Klient otrzymuje wiele usług, a dodatkowo wypozycjonowana ilość słów  jest często 2x większa niż oczekiwana – co wychodzi dużo taniej, niż rozliczenie ich za efekt.

 

Wszystkie umowy SEO tworzymy wspólnie z Klientem, w taki sposób, aby obie strony były zadowolone!

 

Dla kogo pracujemy?
✔ Nasi klienci to małe i średnie firmy, ale również duże przedsiębiorstwa i korporacje
✔ Obsługujemy Klientów z całego kraju oraz zagranicy.

 

Jak długo trzeba czekać, aby strona pojawiła się w TOP 10 Google?

✔ Tu wszystko zależy od wybranych słów kluczowych oraz ich popularności (konkurencji na dane słowo) Bardzo ważne jest też, czy strona była już wcześniej pozycjonowana, ponieważ jeżeli była, to jest duże prawdopodobieństwo, że zawiera nienaturalne linki. W tym przypadku należy najpierw usunąć takie linki, a nawet niekiedy zdjąć karę ręczną lub algorytmiczną nałożoną przez Google.

✔ Jeżeli strona internetowa Klienta nie ma kary, to czas do osiągnięcia efektu TOP 10 w przypadku fraz lokalnych jest około 1-2 miesiące, a w przypadku słów ogólnopolskich 3-6 miesięcy. Zawsze przed podpisaniem umowy staramy się określić ile czasu +/- zajmie pozycjonowanie.

Dla zainteresowanych  przyszłych Klientów naszą ofertą reklamową, jest możliwość pokazania raportów pozycjonowania z dowolnego miesiąca np 5 lat, a także potwierdzenie naszej skuteczności u obecnych Klientów. Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami.

 

Sprawdź od czego zależy cena pozycjonowania – INFOGRAFIKA